2012-05-03
 03:44:52

VEGAS BABY!

Nu undrar ni säkert värför min rubrik handlar om Vegas, men jag ska faktiskt åka till vegas om två veckor! om vi nu hittar flyg plus hotel till ett bra pris!
Jag har haft några riktigt bra dagar med barnen samt vänner! i måndags åkte jag till stranden med Sara och Ellinor och igår träffade jag mina underbara svenska tjejer! Tina, Elin, Anna och Isabelle! de har varit i santa barbara i helgen och kom hem i måndags!
Barnen är otroligt glada för tiden, men det beror väl på att vi har sån härlig värme! jag är verkligen också på bättre humör och uppskattar självklart mitt amerikanska liv något mer när solen är framme!
I morgse var jag och Sara på ett kickbox pass... det visade att det bara var vi så vi fick en timme med en tränare så det var väldigt jobbigt! det kändes som att ha sin egen personliga tränare! jag kommer ha värsta träningsvärken imorgon!
Idag är ju även dagen då lilla Filippa fyller ett! - Filippa är min kusins barn! Jag fattar inte att tiden har gått så fort! för exakt ett år sedan skickade jag in min ansökan till USA och här sitter jag nu! jag lever ett helt underbart liv i kalifornien och ångrar verkligen inte att jag tog detta beslutet om att flytta hit! Jag har haft 9 helt underbara månader, rest mycket och fått nya vänner för livet, men sist och inte minst så har jag utvecklat mig på så många olika sätt! detta är och kommer alltid att vara mitt livs äventyr och SF kommer alltid att vara mitt hem!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: