2012-09-09
 22:04:02

Hemma...

Nu har jag varit hemma i två veckor och livet flyter på! det tog lite tid att vänja sig vid livet i lilla påarp';) men det är även riktigt härligt att få spendera tid med min älskade familj och mina underbara vänner! Jag har många vänner som kommer åka iväg under detta året och det är det som gör det jobbigt att vara tillbaka, men jag ska också ut på andra äventyr! 
Detta blir nog ett avslut för min blogg ( iaf för stunden) sen vet man ju aldrig om något spännande kommer dyka upp! 
Jag kommer börja jobba nu till hösten och samtidigt läsa engelska c på comvux i Helsingborg, sedan börjar jag på sjuksköterska linjen i Hilleröd i Danmark d. 13 feb 2013! så jag har ganska mycket på gång, så förhoppningsvis kommer jag finna ro i att bo i Sverige, jag har faktiskt börjat trivas väldigt bra igen! eller rättare sagt... jag älskar det! men jag kommer alltid ha ett andra hem på andra sidan jorden! det känns tryggt! 
Nu ska jag njuta av att vara i svealand,... inte helt fel det!! 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: