2012-08-15
 10:32:39

Maui!

Igår anlände jag och Luna på Maui! efter 35 min i luften och i ett litet flygplan landade vi på den vackraste ön jag någonsin har sett! Maui är helt klart den bästa semesterön! Big Island var självklart också bra, mycket att se... men maui är så vacker! vackra stränder, fina små downtowns, berg, regnskogar, vattenfall m.m! ILOVEIT!! det är så jag föreställde mig Hawaii! 
Just nu bor vi på Banana bungalow hostel och på lördag flyttar vi över till ett fint hotell i lahaina! .... vi har dock vårt eget rum på hostelet ( även om vi betalde för att bo i ett dorm)!! Hostelet arrangerar gratis tours varje dag .. vi hann dock inte skriva in oss på listan för idag... men imon ska vi iväg! 
Eftersom bussen inte hade fler platser fick jag och Luna åka ned till en liten downtown 20 min utanför Wailuku! - paia! det var supermysigt och stranden var så fin! vi har mest tagit det lugnt i två- tre dagar... en anledning till detta är att jag har börjat bli sjuk! besviken- jaaadå!!.. men jag försöker låta bli att tänka på det! Imorgon blir det iaf en tour till Lahaina, snorkling, strand, sköldpaddor, shopping, pub, m.m!!! ska försöka uppdatera er imorgon igen! nu ska jag nanna... så godnatt USA och godmorgon Sverige! ( vi ses ju faktiskt nästa lördag ;)! ) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: