2012-08-24
 06:03:42

It's time to say goodbye! goodbye Hawaii, goodbye SF and hello Sweden!

Kan inte förstå att jag efter 13 månader ska flytta tillbaka till Sverige! det började först gå in i huvudet igår kväll när jag och Luna packade våra väskor! 
Jag har haft 3 helt underbara veckor på Hawaii! jag kan verkligen inte förstå att det redan har gått så lång tid och ikväll åker jag härifrån och (imon bitti) står jag på SFO i väntan på att ta flyget hem till Sverige! 
Just nu sitter jag på Starbucks med tårar i ögonen, mitt äventyr är slut!
Luna åkte redan imorgse så jag har spenderat hela min dag vid poolen!
Jag och Luna hade inte träffats på ett år ( ni som undrar; jag träffade Luna på au pair skolan i början på mitt år) vi hade heller inte pratat så mycket under året, men det känns ändå som jag har känt henne hela mitt liv! åååh hon har verkligen fått en speciell plats i mitt hjärta!
Luna bor i Köpenhamn och kommer redan börja plugga på måndag! så vi bor ändå ganska nära varandra... !! men det var ändå väldigt svårt att säga hejdå till henne!
Jag vet inte riktigt hur jag ska kunna förklara hur jag känner just nu, för jag vill ju som sagt kunna säga att jag är super lycklig över att åka hem och träffa alla, men där är ändå något som stoppar den känslan och sätter mig i en situation där jag verken vet ut eller in! just nu har jag gråt i halsen och är super nervös men samtidigt skriker jag av glädje inuti! SNART SKA JAG FÅ TRÄFFA MIN FAMILJ OCH VÄNNER EFTER 13 MÅNADER!!!! men jag kommer lämna ett helt liv bakom mig! 
 
jag kommer aldrig kunna förklara hur jag känner... ni som är au pairer kommer förstår mig när ni nu ska åka hem! jag får väl bita ihop och tänka på allt det jag har att se fram emot! 
 
Vi ses om 1,5 dag mina kära!! ;) lördagen d. 25 augusti kl 15:20!! galet!!! nu är det mindre än två dagar.. jag har fortfarande inte fattat det än! 
 
 
TACK FÖR ETT FANASTISKT ÅR, NU ÄR DET MIN TUR ATT BÖRJA PÅ ETT NYTT ÄVENTYR SÅ GOODBYE AMERICA I PROMISE TO COME BACK!! Sverige vi ses ju snart... ellerhur ;)?? 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: