2012-08-09
 07:33:09

Hilo for three days!

Imorgse kom tjejerna och hämtade upp mig och Luna utanför vårt hotell! vi har som sagt bestämt oss för att åka till Hilo ( andra sidan ön) i tre dagar! Idag såg vi regnskog och vattenfall, så himla vackert! Imorgon blir det strand och vulkan! kan inte fatta att jag har hunnit uppleva så mycket på så kort tid! Nu ska jag förbereda mig lite, för ikväll är utgång ;) 
 
Idag är det även dagen då jag har varit i USA i ett år, känns som jag åkte i går? men samtidigt inte!!! ( d. 8 aug) Sverige vi ses om två veckor! ;) 
 
Jag kommer bildbomba er! - bilder säger väl mer än tusen ord*? ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Luna & Corinna
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Marie Hansson

Hej min bruna älskling! Vilka underbara bilder./ ha det bra KRAM



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: