2012-08-16
 11:06:50

Lahaina!

We made it! 
..,-, 
Idag tog vi med på turen till Lahaina.. ett super mysigt ställe!! Idag är också första dagen då jag och Luna har börjat prata med en massa människor! alla verkar så snälla och öppna! jag börjar verkligen vänja mig vid tanken att bo på hostel! Alla är så mycket trevligare! 
Hostelet är super bra för folk som vill träffa människor från hela världen och det som är så bra vid just detta hostel är att man kan ta sig runt ön utan att behöva betala-!! de arrangerar som sagt turar varje dag! idag åkte vi till lahaina; vi badade, snorklade, shoppade och kollade på solnedgången! deeeejligt, deeeejligt må jeg da nok sige ;) 
..
Vi har inte riktigt haft tid att sola under dessa två veckor.. vi har mest rest runt, det har blivit till en massa spontana resor! så förvänta er ingen brun Sarah när jag nu kommer hem! ;)
jag väljer forfarande att bomba er med bilder istället för ord!
.. njut! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: