2012-05-17
 02:55:52

Skydiving + mycket mer'!

Jag väljer för denna gången att säga det med bilder... uttrycket lyder väl också någon med att: en bild säger mer än tusen ord, så jag följer detta spåret idag!
Jag kanske kan skriva ett par rador så att ni får en någonlunda bild av hur underbart jag har haft det! och hur crazy min helg har varit-- särskilt skydivingen!
Fredags: picknick med tjejerna!
Lördagen: jag och Isabelle efter artclass! detta var min sista gång, för jag ska nämligen till VEGAS i helgen!
Här sitter vi utanför woodlands o äter lite sushi, innan vi promenerade hem till Isabelle!
Carfestival i San Rafael! jag och Ida hängde där då vi ingen bil hade!
Ida!
SÖNDAGEN= SKYDIVING I SANTA CRUZ!

Ida samt Sandra sov över hos mig från lördag till söndag, i och med att det blev lättare för Camilla att hämta upp oss och självklart också för att det var mysigt! mina värdbarn kom ner med popcorn plus kladdkaka till oss!! gullungar! de blev väldigt populära efter det ;)
här kommer massvis med bilder- pallar inte riktigt skriva allt! men jag skydivade som sagt i söndags och det är något av det bästa jag någonsin har gjort.. det går knappt att beskriva med ord! vad kan jag mer säga? det var helt enkelt Crazy!!! och en helt underbar upplevelse! hade lätt gjort det igen ;)
Roadtrip till Santa Cruz!! hög musik... härlig stämning!!
alla var lite deppiga i santa cruz, för vi trodde inte att vi skulle få skydiva pga dimman.. men molnen försvann precis i lagom tid!
alla lite nervösa innan skydivingen!!
Jag o Lina påväg upp!!
Lina är redo att hoppa!
här hoppar hon!
SEN VAR DET MIN TUR!!..... INGA charmiga bilder, men jag bjuder på dem! ;)
SEDAN fälldes fallskärmen ut efter 45-60 sekunder fritt fall!
sedan fick jag styra! vi flög längre ut mot havet och gjorde 360 graders flips! en härlig känsla!!
sedan skulle vi så smått försöka landa!
och då var vi nere igen! vi hoppade från 14000 feet! jag förstår fortfarande inte att jag har hoppat ur ett flygplan! kan säga att jag är ganska stolt över mig själv!
hela gänget! WE SURVIVED! som de skämtade om allt! ahha man blev lite rädd ett kort ögonblick!
vi var grupp nummer 3 ut av 6! så när vi var klara med att hoppa stannade vi kvar på stranden och såg de andra hoppa!.. man kunde se vita prickar uppe i luften! så himla coolt!
Jag tackar mina fina tjejer för en helt underbar helg! och jag är sååååå glad för att vi skydivade! det bästa någonsin! tveka inte, bara gör det!!! lätt värt allt!
PUSS


Marie Hansson

Hej min galna tjej!

Fina härliga bilder, måste ha varit en stor upplevelse. saknar dig KRAM MAMMA



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: