2012-05-01
 04:33:41

Six Flags!

Jag var på J's softball match i fredags och efter en lång men härlig match lyckades de kamma hem vinsten och vi firade även segern på kinkey's med hela laget samt föräldrar! Jag satt även och pratade med en mamma under matchen och vi kom då in på att jag var från Helsingborg, det visade sig så att hon även hade bott i Helsingborg i ett år och två månader! lustigt!
I lördags var jag som sagt på mina värdbarns simtävling innan jag begav mig till artclassen och sedan åkte jag till gymmet för att sola samt bada!
I söndags kom norska Emelie med de svenska tjejerna och hämtade upp mig och sedan begav vi oss mot six flags! vi åkte en massa karuseller och hade det hur trevligt som helst vi fick även se delfinshow! vi avslutade kvällen med en middag i fairfax! det har varit en underbar helg!
Måndagen har även varit hur skön som helst, Sara och Ellinor hämtade upp mig och sedan körde vi till stranden i Sausalito! uuh vi lärde även lilla Noah att säga Sara idag! ååh såå glada vi blev.. hahah!!
Carina på sin 20 årsdag!
Six flags with the girls!
Ellinor och Sara- delfinshow
Camilla, jag och Emelie!
Sara's bebe - påväg hem från stranden idag!
Sara & Sarah



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: