2012-05-29
 20:16:32

helg & Goodbye party

I tordags firade vi Elin's födelsedag! vi åt chokladfondue!
I fredags var jag och Ida på bio och såg; what to expect when expecting.!
Idisen sov även över hos mig från fredag till lördagen! min värdfamilj åkte till Vegas fredag natt så jag hade hela huset för mig själv samt min egen bil, det var hur skönt som helst!
på lördagen lämnade jag av Ida och sedan körde jag för att hämta upp Tina!
Jag fick  köra in til San Francisco! så nu har jag äntligen kört över the golden gate bridge! Vi åkte in till Isabel och gick sedan och kollade i affärer i Noe Valley! på kvällen åt vi middag hemma hos henne och drack lite vin.
Vi sov över hos henne och på söndagen drog vi in till downtown och kollade i lite affärer! sedan åkte Tina till Hanna i lafayette och jag och Isabel körde sedan hem till mig i San Rafael! vi hade som sagt hela huset för oss själva så vi lagade middag och satte oss utomhus och tände lite ljus! Jag har haft en helt underbar helg! - långhelg! var ledig lördag till måndag!
Vi spenderade vår lediga måndag med att sola och prata! Hanna och Tina kom även dit lite senare! på kvällen åkte vi till Cheesecake factory för Tina's goodbye party! vi var i allt 12! det var jobbigt men väldigt mysigt!
Jag har fortfarande två dagar kvar med Tina och sedan åker hon hem till Sverige igen! det blev mycket tårar igår men även mycket skratt! Isabelle och Elin hade även fixat ett fotoalbum med bilder och text från året i USA!
Ikväll kommer Tina och Elin hit!
Elin med sin söta bebe i parken på sin födselsedag!
Chokladfondue
jag, Tina & Isabelle
Anna, Elin och Ida
Lördagen: jag och Tina hemma hos Isabel
Tinisen<3
Vi spelade lite yatzy!
påväg hem från city! över golden gate!
Lagade lite pizza!
söta Isabel!
Goodbye party!
Tina med sitt fina fotoalbum, ett kort från mig och Isabel och blommor från Lina!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: