2012-05-08
 04:56:28

Giantsgame! och en härlig helg!

Jag har haft en jätte bra helg! lördagen började som sagt med min artclass tillsammans med Tina och Isabelle! lördagen var även dagen då fina Isabelle fyllde 21! ganska stort i USA ju!! efter artclassen åt vi en lunch med de svenska tjejerna på woodlands! och senare begav jag mig återigen mot postkontoret för att försöka få tag på mitt kort! Nej men de hade såklart precis stängt då! jag är så himla förbannad över att de har kunnat tappa bort mitt kort! jag pratade även med min värdmamma idag om detta och hon sade att jag måste gå dit ännu engang och då får jag stanna tills de ger mig det! usch***** jag blir så arg!
nu ska jag inte klaga mer om detta!!!!
Efter postkontoret åkte jag till gymmet och simmade en liten stund innan jag var tvungen att bege mig hemåt för lite jobb! jag jobbade som sagt lördag kväll men var bara med S! det var hur mysigt som helst... jag älskar verkligen den ungen! hur ska jag kunna lämna mina värdbarn??? hur hanterar man sånt? mitt hjärta kommer iaf att gå isönder!
vi åt god mat, kollade på tv, lekte och sedan när klockan nästan slog 22 lade vi oss i sängen och jag läste en bok för honom... kan säga att han somnade efter 10 sec. gullesnutt! han låg o höll om mig enda tills föräldrarna kom hem!
-..-
I söndags var jag på giantsgame med min värdfamilj! det var hur häftigt som helst och jag fick en massa bra bilder! det är en härlig amerikansk tradition! och något jag varmt rekommenderar! om ni är i USA då måste ni gå på en baseball match! det är som att vara i en film!
Idag har jag mest varit med s i och med att j hade softball! sedan åkte jag även till simningen med honom! jag känner mig verkligen som en familjemedlem och det är inte lika obekvämt som det var i början! Imorgon har jag även varit här i hela 9 månader! fattar ni? tiden går så himla fort!! Idag fick jag även pratat lite med syster, Mormor, mamma och farmand! det var längesedan!!!
det har varit 30 grader idag och ska fortsätta hela veckan ut! härligt det!!
fick även reda på att min bildlärare från gymnasiet dog i veckan! ! usch varför ska det drabba människor som inte har något ont i sig?? han var en underbar lärare och en härlig människa! jag kommer sakna dig! han var alltid så glad!
-.
du kommer alltid finnas i våra hjärtan! R.I.P Rolf


Sandra

Hej! Du får se en MASSA bilder när du kommer hem ist ;) Vi saknar dig!



PUBLICERAT: 2012-05-08, 11:13:18 | URL: http://sandrahammarstedt.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: