2012-05-10
 19:35:20

....

Har egentligen inte så mycket att skriva om, men det saftiga kommer upp till helgen och nästa helg då jag åker till VEGAS!!
I måndags var jag och Sara på pilates, för första och förmodligen sista gången! det var inget kul och verkligen ingen "träning" som jag strävar efter! Efter det lade vi oss ute vid poolen en stund! och sedan körde vi till Starbucks, köpte en kaffe och åkte till Noah's daycare!
Tina, Isabelle, Elin och Anna kom hem till mig tisdag kväll... vi satt o pratade av oss!
... varför ska tiden gå så fort!  om 3 veckor åker min fina Tina hem :'( Det känns så fel att hon ska åka hem och jag stanna, men jag har bara två månader kvar när hon åker.
Igår var det min värdmammas födelsedag, så det blev lite firande på kvällen! vi kollade på barnens softball samt baseball game och sedan åkte vi till en sushirestaurang!
Nu väntar jag på att Tina ska komma hit!- vi ska lägga oss på balkongen och sola lite! det ska bli 30 grader idag igen!
Sara med lilla Noah- efter daycare



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: