2012-03-13
 01:58:55

Party!

Det har varit en helt underbar helg och jag njuter lika mycket varje gång jag är ledig!
I fredags åkte jag hem till Isabelle, hon hade fixat middag och efterrätt samt lite party på det! alltid lika kul att träffa tjejerna och det är det som gör livet här i USA så underbart! på lördagen jobbade jag några timmar sedan åkte jag in till SF för att träffa min fina Isabel! vi shoppade först lite i stan sedan åkte vi hem runt 16 då hon började jobba, jag var även med henne och hennes fina värdbarn- en liten flicka på 1,5 år! runt 20 gick vi till Wholefood och handlade pizza samt sallad- vi körde den billiga stilen! på kvällen drack vi lite vin och hade det super mysigt! vi bestämde oss även för att köra en utgång i san fran! det var en galen natt och så himla roligt! har saknat att gå ut spontant! på söndagen åt vi ute, trötta efter att ha kommit hem runt 5! sedan åkte vi buss till bay area- nära bron, då hon hade sitt au pair möte! hon signade och vi satt kvar där ett tag innan vi gick "hamn"promenaden! vi pratade om allt hemma och hur vi måste förbereda oss på att komma hem igen! det kommer bli så jobbigt att återvända hem, men samtidigt så roligt att få träffa alla hemma! men guuud va jag kommer sakna mina underbara vänner här och särskilt barnen! usch det kommer vara så jobbigt! men jag har som sagt lite mer än 4,5 månad kvar!
Jag har inte skrivit ned detta än, men det är något som har gjort mig så ledsen! det är nämligen så att min fina Tina, redan ska åka hem d. 31 maj! 2,5 månad tidigare! det är inte för att hon har gett upp, men hennes värdfamilj kommer tydligen inte vara hemma på sommaren och då behöver de ingen au pair, så hon får åka hem till sommaren'! vilket iofs är hur skönt som helst! men jag kommer sakna henne till tusan och det kommer göra så ont i hjärtat att säga hejdå till henne! hade även längtat så till att få spendera min sommar med henne!  men jag vet att detta kommer vara bättre för henne!
Det är verkligen så att alla au pairer som man kommer nära, är anledningen till att man håller humöret uppe! de betyder allt!
Lite bilder från fredags! bilder från lördagen kommer lite senare!


Tina

Ååå jag är så glad att jag har dig älskade vän!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: