2012-03-10
 03:00:21

Helg igen!

Nu är det fredag igen! veckorna flyger iväg och jag ska snart bestämma vilken dag som jag vill åka tillbaka till Sverige! sjukt va? jag har redan varit här i mer än 7 månader och ska redan börja planera min hemresa.
Vart försvinner tiden iväg? ibland kan jag bara längta hem, men samtidigt så vet jag att jag aldrig kan komma tillbaka till mitt underbara liv som jag har skapat här i USA!
Nu ska jag snart åka till Isabelle och träffa tjejerna! jag kommer dock inte stanna hela kvällen som alla andra, då jag ska upp tidigt och köra barnen. S har teaterföreställning imorgon så det ska bli jätte kul att få se honom uppträda!
På lördag kväll ska jag åka in till min fina Isabel!
Just nu håller jag och Ann på att planera vår resemånad för fullt! det gäller att spara en del pengar!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: