2012-03-07
 19:03:01

Heeelg!

Nu får jag ta mig i kragen och skriva om min underbara helg som jag spenderade med mina fina vänner!
Jag ser alltid lika mycket fram emot fredagar, då det innbär en massa skoj'! jag har verkligen denna otroliga och härliga känsla när fredagen är nära! jag blir så lycklig över att tänka på att jag snart ska få sova länge och träffa min vänner--- och vi är alltid ute på små äventyr!
Det var lite spontant i fredags, men det blev som sagt en väldigt mysig och särskilt lyckad kväll, med både vin och karaoke på det.
Jag hämtade upp fina Isabelle och Tina och körde till Tiburon för att äta middag och träffa Isabelles kompis! efter middagen åkte vi till en pub här i San Rafael och jag stod för körningen, så jag fick hålla mig till vatten! - kände ändå inte för att dricka! det var en karaokebar så Tina och jag tog chansen och sjöng en Abbalåt! haha alltid lika kul! lite smått stolt  över att vi gjorde det framför så många människor! men vad skulle de säga.. de tyckte väl ändå att allt låter bra efter ett par glas vin!
på Lördagen bestämde Tina, Isabelle och jag att vi skulle gå över golden gate bridge'! det är något som vi länge har pratat om , så det kändes rätt att göra det på en så vacker dag. Vi hade ungefär 23 grader och strålande sol, vad mer kan man önska sig? jag känner mig verkligen lyckligt lottad över att ha hamnat här på västkusten och särskilt i San Francisco! Jag njuter av de sista 4-5 månaderna som jag har tillsammans med min värdfamilj, för sedan är det tillbaka till mörka och kalla Sverige!
Runt 17 körde jag med Elin och Tina mot muir beach och kollade på solnedgången! det var så vackert. På kvällen åkte vi hem till Tina och kollade på film. Det var helt enkelt en super duper bra dag!
Min fina Isabel ( från San Francisco) kom hit i söndags! så vi började med att färga hennes hår, sedan åkte vi till en liten "strand" i sausalito och träffade de andra tjejerna! på kvällen hikade vi och avslutade även med solnedgången och efter det gick vi ut o åt middag med Elin och Isabelle i San Rafael! åååh jag njuter av mina helger till max! nu ser jag fram emot fredag igen!
Isabelle, Tina & Jag
Tina & jag- karaoke!
Elin & jag!
Isabel!
I söndags åkte jag och Isabel även till Tina efter stranden och hälsade på deras nya lilla vovve. Ginger är hennes namn, men kallas gigi! såååå söt! hon var även glad för att fotas och ställde gärna upp på ett hundratals bilder!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: