2012-03-07
 07:38:22

Heeej alla glada!..... utom jag!

Jag har haft en sååååå dålig dag! det går inte riktigt att beskriva och särskilt inte här på bloggen!
Jag har så ont i bröstet just nu och jag vet inte vad jag ska göra av mig själv.. och att sitta här helt ensam kan också vara ganska jobbigt! det enda som har hjälpt lite grann är väl att jag åkte till gymmet och simmade en timmes tid och snart kommer Carina hit!
Förlåt för att jag inte har skrivit om min helg ännu, men har helt enkelt inte haft energi eller lust till att skriva... kommer dock skriva ett inlägg om det imorgon!
Jag har precis  skypat med Ann från San Diego och vi håller på att planera vår resmånad för fullt! vi kommer dock inte åka på vår roadtrip från San Francisco to New York! så nu smider vi planer för att åka till Mexico eller Costa rica.  vi får väl se!! vi vill helst chilla de sista veckorna innan vi åker hem.
Nu ska jag sova! puss o godnatt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: