2012-03-02
 03:35:30

Fire Trucks!

Nu har jag precis kommit in efter att ha stått ute på vår gata och kollat på, när poliserna samt brandmännen jobbade med att släcka elden i grannens hus!
när jag cyklade hem med barnen från skolan, började vi känna lukten av rök och såg att det stod fyra brandbilar på gatan utanför vårt hus! vi trodde först att det brann i vårt hus! och sprang hem! men som "tur" det, var det inte här! stackars granne dock!
Barnen tyckte att det var hur coolt som helst och de fick även hjälpa till att stänga av vattnet till slangen när de var klara! polisen kom även fram till barnen och gav dem en polisbricka var! ååh så lyckliga de blev! har aldrig sett barnen reagera som de gjorde idag! gullungar!
Nu ska jag snart iväg och träffa Elin & Tina! Jag är sååå glad över att ha så fina vänner här i USA! vad skulle jag göra utan dem?? och särskilt när man har dåliga dagar, då behöver man bara prata ut- och de förstår precis allt vad man pratar om! så tack för att ni finns!
Idag har jag även skypat med fina Agnes! som jag saknar den tjejen! hoppas att du också kommer ut på ditt livs äventyr, här i USA;) <3


agnes

åh, så himla mysigt! thank you dear god for Skype! hehe. jag uppdaterar dig så fort jag vet mer om usa! massa pussar! love you <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: