2012-03-23
 02:44:19

Bigsister!

ÅÅh jag måste bara berätta hur glad jag blev när jag fick ett oväntat samtal på min mobil idag! det var nämligen så att mina älskade storasyster ringde! det var precis vad jag behövde, har haft några jobbiga dagar.
ååh vi pratade hur länge som helst och det kändes verkligen som jag satt hemma hos mina föräldrar och pratade med min fina syster! Jag saknar dig till tusan! älskar dig!
Att vara borta från henne har fått mig till att inse hur mycket hon egentligen betyder för mig och hur mycket jag älskar henne. Jag längtar verkligen tills jag får krama henne igen.
Jag har som sagt haft lite jobbiga dagar med barnen och jag tror ärligt talat att de båda har kommit in i en dålig period! så det blir mycket tjaffs!
Jag älskar livet här i USA, men gud vad jag har börjat längta hem...  men samtidigt vill jag inte bort från San Francisco!
Igår var det även min mormors födelsedag! grattis fina du! så jag ringde och överraskade henne - min pappa betalar för skype så jag kan logga in där och ringa runt till hela världen haha..! så jag ringde min älskade mormor! mamma, syster + hennes kille och kusin var också där! så jag fick även pratat lite med dem!
ååh saknar min mormie såå mycket!
ikväll kommer Sara och Ellinor över, så det ska bli kul med lite sällskap! och i morgon fyller min värdpappa år - har inte ens köpt ngt!... måste hitta ngt idag! usch det är så svårt att veta vad man ska köpa till honom!
Imorgon kommer jag vara med familjen, s har teaterföreställning och pappan fyller även år.. så det blir myspys!
snart helg igen!!! tiden flyger iväg! usch.. jag tycker det är skönt, men det skrämmer mig på samma gång!
- Pratade också med Sandra ( ex tränare från Helsingborg) hon är också au pair i USA, men dock i New York! så vi började planera lite inför varandras besök! Det ska bli så kul att få hit henne! och samtidigt kul att få åka till New York igen!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: