2012-06-26
 03:20:20

Midsommar/ Pride

Det har  varit en super härlig helg! jag har fått fira midsommar på bäst tänkbara sätt tillsammans med mina fina vänner! vi tog hela Sverige hit på en och samma gång! vi har fått uppleva denna traditionen på ett så svenskt sätt som möjligt! 
Midsommarkransar, musik, visor, shots, svensk mat ( från IKEA) och en sjukt bra utekväll med mina svenska hjärtan! vad mer kan jag säga än att jag har haft det super..... bra!!!!! bilderna får tala för sig själva! 
På söndagen var det dags för pride festivalen inne i stan... hmm går inte riktigt att förklara känslan och vad man ser! kan dock säga att detta nog inte riktigt händer i någon annan stan än själva SAN FRANCISCO! nakna människor överallt, bögiga killar som dansar upp av en lyktstolpe, härlig musik, en härlig men speciell parad och en stad fyllt med tusentals originella människor! SAN FRAN du är härlig du! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
PRIDE
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: