2012-06-18
 04:44:04

It's getting hot in here....

PJUUUh igår fick man stå ut med 37 graders värme och jag kan säga att det inte var lätt att ta sig runt! Jag stannade dock inne tills jag skulle börjar jobba och som tur det var det kyligt och bekvämt i min lilla lägenhet!
I fredags var det min värdföräldrars bröllopsdag, så det firade de med att åka till Sonoma över helgen, jag fick då pincha in och jobba! Tyckte faktiskt att det var skönt att få vara med barnen hela helgen! var mest med J då S hade en sleepover, så vi hade en mysig tjejkväll! vi lagade mat tillsammans, sminkade varandra ( blev väl sådär ;) ) tog roliga bilder och åt en massa onyttiga saker! Vi har verkligen njutit av att bara få vara vi och jag kan säga att jag älskar denna tjejen mer och mer för varje dag! hur ska jag kunna säga hejdå till henne samt S? det kommer inte bli lätt! hon är som min lillasyster!
jag skypade även med mamma och pappa om detta igår och jag kom väl fram till att det är något som bara måste göras!! och jag kommer så småningom tänka på annat än mitt liv här i USA! känner bara paniken över att jag måste starta om mitt iv på nytt när jag väl har kommit hem!
Jag har så blandade känslor i anledning med min resa hem till Sverige! ena stunden är jag super glad och ser verkligen fram emot till att få se alla igen och att få komma hem till tryggheten, men i den andra stunden får jag panik och känner absolut inte för att åka från mitt älskade USA och mina underbara vänner samt värdbarn! Jag är uppriven inuti och kan känna mig väldigt frustrerad för tiden! jag vet inte om jag är glad eller om jag vill gråta! är det så konstigt? Jag har byggt upp ett helt nytt liv här i USA och nu plötsligt ska jag åka hem, lämna min vardag, mina kompisar och mina älskade, underbara, gulliga värdbarn!!! det känns verkligen som om någon har slitit ut mitt hjärta ur mitt bröst!
Jag gick precis igenom alla mina album på facebook och hittade en underbar bild på min älskade Savannah! som jag längtar till att få träffa henne igen...  är säker på att mycket har förändrats sedan jag åkte.. kanske något jag hoppas på?... men samtidigt inte! ÅÅÅh längtar så till att få träffa familj och vänner igen..!!!
Idag är det far's dag i USA, så Tillykke på fars dag farmand! - jag satte barnen till att måla varsin tavla till sin pappa! de älskar att måla, särskilt J.. en väldigt kreativ och glad liten tjej!
Savannah! min lilla snutte!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: