2012-06-01
 06:42:33

hejdå Tina!

Igår var dagen då jag sade hejdå till en väldigt fin vän! Aldrig trodde jag att jag skulle få så underbara vänner här på andra sidan av jorden!
Vi är här för varandra och finner alltid stöd i varandras famn! vi har en hand att ta emot och ger själv stöd under hårda tider! Mina vänner har blivit min familj och när livet inte visar sin bästa sida, finns det alltid en axel att luta sig mot. Vi finner trygghet och förstår oss på varann! Det kan vara väldigt svårt för er därhemma att sätta er in i våra liv och se utifrån våra perspektiv, men det är något som vi au pairer kan göra! vi förstår varandra!- o vi lever samma liv!
Jag älskar mina vänner här och hoppas alltid på att få vara en del av deras liv, även när vi alla är tillbaka i vårt hemland!
Jag har gråtit i floder och känt ett stort hål i mitt bröst! att säga hejdå till Tina är något av det jobbigaste jag har gjort, men jag har också insett att vi kommer träffas igen! ... men det blir även inte samma sak!
Tina jag kommer sakna våra torsdagar samt helger tillsammans!!!...
Så Tinisen! du har varit en underbar vän och jag är så glad för allt vi har upplevt tillsammans! ILOVEU! längtar tills jag kan åka upp till Stockholm och träffa dig igen--- vi kanske kan köra en reunion någon gång ;)? jag hoppas att du får det underbart i Sverige, vi kommer dock sakna dig så sjukt mycket!
Idag har jag varit på Swimathon med min värdfamilj! så först simmade barnen och sedan var jag med och tävlade med de vuxna! kan stolt säga att mitt lag vann i frisim och jag kom först i rygg! det var väldigt roligt att få simma igen och särskilt tävla! när jag kom upp ur vattnet kom deras coach och sade att jag var jätte duktig! ahha kände mig dock inte på topp, men ändå ok för inte att ha simmat på ett år! alla hade tydligen hejat på mig i högtalaren och skrikit; and the swedish au pair is leading and she is going to win! haha alla kom sedan upp till mig och började prata om hur duktig jag var! så gulliga!
... har verkligen saknat att tävla!
I helgen åker mina vänner till Clear lake! så jag kommer stanna i Marin :(... men jag ska iaf se mina värdbarn tävlingssimma, så då har jag något att hitta på!
d. 11 september 2011! - en bild från the scavenger hunt i SF! d


Tina

Saknar dig massor vännen och det är klart vi kör reunion när du kommer hem!! jag längtar tills dess :D LOVE U TOO


Marie Hansson

Heja Sarah ! grattis min duktiga simmare. ÄLSKAR DIG KRAM MAMMA



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: