2012-06-07
 02:22:42

heeelg

Är så dålig på att uppdatera bloggen! sorry! har helt enkelt inte pallat!
Jag kan väl berätta lite om min helg, inget speciellt... har dock mest njutit av att vara själv!
I fredags åkte jag dock med Ellinor, Emelie och en annan tysk au pair på bio.. vi såg snowwhite and the huntsman.
I lördags jobbade jag, barnens skola hade festival och alla klasser sjöng även på olika språk. S's på franska och J's på svenska: de sjöng Idas sommarvisa! de var så duktiga!!!!!!!
Efter festivalen åkte jag till poolen, solade, simmade och sedan åkte jag till phoenix lake och läste min bok: something blue! läste såklart först something borrowed som är bok nummer 1! de är så bra, ni måste verkligen läsa dem!
I söndags träffade jag Emelie och Ellinor igen, vi åkte till Northgate, sjön och hängde typ bara hela dagen! jätte mysig helg!
I går träffade jag fina Elin! vi åt sushi på kvällen och sedan åkte vi hem till mig och kollade på filmen something borrowed, den är dock inte alls lika bra som boken!! ;)
I morgon är det sista dagen för barnen i skolan och även J's graduation! så jag kommer typ vara ledig torsdag- söndag! ska självklart vara med på ceremonin och fira henne!
Om 9 veckor åker jag till Hawaii! det är så sjukt att tänka på!! har bara 7,5 vecka kvar med barnen :( de berättade även idag att de har hittat en ny au pair! usch det är så jobbigt att prata om! men det ska bli så kul att få träffa alla hemma igen!
5th graders
I måndags var jag på baseballgame med min värdfamilj! San Rafaels lag!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: