2012-06-09
 02:34:47

Graduation- och långhelg!

Igår var dagen då min fina J graduated från elementary school och nästa år kommer hon börja i junior high school! hon fyller även 11 i år!
Jag var med min värdfamilj och kollade på när hon fick sitt diplom, sedan tog vi en massa bilder med föräldrar samt barnens kompisar..
Vi firade skolavslutningen med tårta, god mat och härligt sällskap.
Vi har även fått två extra "familjemedlemmar" - vi kommer ta hand om två marsvin under sommaren! barnen är hur glada som helst'!
Efter skolan åkte jag med min värdfamilj och åt sushi... 5th graders graduation är ganska stort här i USA, de firas ordentligt med ballonger, presenter och fest! så jag åkte snabbt ned till CVS och köpte en blomma, ett kort och ett armband!
Efter lunchen åkte min värdfamilj på grillfest! jag valde att stanna hemma, men åkte då till gymmet och sedan till poolen för att få lite egen tid!
Igår träffade jag Elin, vi åt på crepvine och gick sedan hem till mig för att kolla på film och hade massagekväll!
Jag har varit ledig hela dagen idag, det känns så skönt att kunna njuta av det fina vädret!! Runt 11 träffade jag Elin för, vi åkte för att signa in oss på watercolor kursen till sommaren, men de hade tyvärr stängt, så vi åkte och tog en kaffe på peets istället! alltid lika kul att träffa henne! Hon började jobba kl 13 så vi åkte var sitt håll efter kaffen!
Jag har spenderat mesta av dagen på gymmet och vid poolen! känner att jag har kommit igång med träningen igen! känner mig hundra gånger piggare och är så mycket gladare!
förresten... idag är det exakt 10 månader sedan jag åkte från Sverige! jag förstår inte vart tiden har tagit vägen! och det är även ett år sedan jag tog studenten! och idag är det även min finaste väns student och jag är så ledsen att jag inte kan vara där på hennes stora dag!  Jag hoppas du får en underbar dag min älskade vän- Johanna Tolf! ILOVEU!
Ikväll kommer Isabel in till mig, nu har vi inte så mycket tid kvar så vi försöker träffas så mycket vi nu hinner! Hon är helt klart en av mina bästa vänner från USA! det kommer bli jobbigt att säga hejdå till min umeå-tjej!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: