2012-06-29
 04:19:15

2 weeks with the kids! :'(

Idag fick jag reda på att jag bara har två veckor kvar med barnen! det är nämligen så att min värdfamilj åker till Sverige d. 22 juli och då kommer jag vara själv här till d. 2 augusti  och då åker jag till HAWAII....!!! och det är faktiskt exakt 5 veckor kvar tills dess!! wuhu!
Min värdfamilj åker även iväg nästa vecka då de ska campa, så jag kommer få ungefär tre veckors semester! det låter kanske som något jag borde uppskatta, men jag känner att jag hade velat spendera min tid med mina älskade värdbarn innan mitt år tar slut!  det kommer nog bli bra, men det var väl en chock när jag fick reda på att jag bara har två veckor (10 dagar) med dem och då insåg även jag  att jag snart ska flytta till Sverige igen och lämna SF bakom mig! det blir bra...... hoppas jag!* 
 
Nu ska jag snart åka o träffa Carina, hon åker om en vecka!! :( ..usch ...  det är så jobbigt att säga hejdå till så många fina människor! 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: