2012-07-11
 07:23:18

Vegas- d. 16-20 Juli

Nu är vegasresan bokat och på måndag kväll kommer jag flyga med barnen ner till deras farmor och farfar. Det blir min sista vecka med barnen och jag har sån tur att få vara med dem i en hel vecka, samtidigt som man får lite semester i en annan del av USA. 
Jag älskar verkligen också min värdpappas föräldrar, så jag ser inga problem med resan... jag hoppas jag får en super härlig vecka i vegas! ska njuta av att få spendera så mycket tid med mina underbara värdbarn! 
Idag har jag och barnen hängt vid terra linda pool, vi träffade även Sara och Ellinor där med deras värdbarn.. de åkte dock hem väldigt tidigt pga sjukt värdbarn!
Barnen hade varsin playdate så de hade fullt upp med att leka och bada! Jag har haft en toppen dag och dagen avslutades på det bästa tänkbara sätt! Ida kom över och vi fick tittat på hitta nemo! vi hade även massagekväll, kan det bli bättre?
Tiden går så fort, kan inte fatta att det redan är onsdag i morgon!! på fredag är dagen då jag ska säga hejdå till ännu en fin vän, nämligen Idisen! :( 
 
Nu ska jag gå och nanna!.... Kan ni förstå att jag åker till Hawaii om bara tre veckor!, vad hände med tiden!! gaaaaaaaaaalet!!!!! 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: