2012-07-10
 07:11:07

utgång & poolhäng med härliga tjejer!

Lördag kväll bjöd på härlig musik, taggade tjejer och en fete utgång i San Francisco!!!! vi träffade Elin, Isabelle och Ida på vessel men efter två timmar och med ömma, svullna och såriga fötter valde vi att ta bussen hem. Vi hann som tur det med sista bussen! Camilla och Sandra sov över hos mig och på söndag morgon hade vi vårt au pair möte = mitt sista! så jag var tvungen att ta med mig bevis på att jag har läst 72 timmar på  college. Vi åkte sen till en pool i Novato och hängde typ där hela dagen, trötta och slitna efter 5 timmars sömn. 
Jag fick precis reda på att detta är min sista vecka med barnen här hemma! för på måndag flyger jag med barnen till LAS VEGAS! vi ska bo hos deras farmor och farfar i en vecka, sedan på lördagen ska jag ta avsked till hela min värdfamilj!  uuuuusch........... ;'( detta är jobbigt! men snart får jag träffa alla underbara människor hemma i skåneland och Dänemark! 
 
 
 
 
 
 
Sandra som Carola- "en evighet...."
 
 
 
ingen fin bild, men det bjuder jag på!
 
 
Idag har jag och barnen cyklat i 1,5 timme och varit på Wildcare i San Rafael! 
 
 
 
 
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: