2012-07-31
 09:49:58

two more days then I'm heading off to Hawaii baby!

Kan inte förstå att jag inte har fler helger kvar i Marin/ SF! mitt liv som au pair är över och har varit det i en och en halv vecka, men jag har fortfarande inte insett att mitt amerikanska liv tar slut på torsdag! jag har nu snart bott i USA i ett år, vad sägs som det ? galet va!!!!! 
Jag har knappt hunnit uppdatera bloggen, sorry för det.. men har haft fullt upp med att träffa alla mina kompisar!  Vill egentligen bara snabbt säga att jag börjar förbereda mig inför min hemresa.. bara 3,5 vecka kvar! Jag har lite ångest med allt i och med att jag ska flytta bort från min underbara lägenhet, mina vänner och min stad! Jag har bott här i ett år, allt känns som hemma och jag har lärt så många att känna... och nu ska jag plötsligt lämna allt detta bakom mig!! usch det är inte kul!
Har fått massa mejl och meddelanden från mina underbara vänner från Sverige, det hjälper mig verkligen! men jag kan fortfarande inte fatta att jag snart står på svensk mark! 
Jag, Elin och Magali tog en runda till gungan i tiburon i fredags, kommer inte riktigt ihåg om jag uppdaterade er om det.. super vacker plats!-
Jag har umgåtts mycket med Elin, fina älsklingen! känns skönt att hon har varit där så mycket för mig under denna svåra tiden! 
vi hade vår sista artclass i lördags, vi bakade kladdkaka till tanterna, haha så glada de blev!
.... Så nu är jag klar med alla timmar på college!
Idag tog jag bilen in till city, träffade Isabel och hennes kille! de ska resa tillsammans på hennes resemånad! jag har verkligen saknat min finis, även om vi bara har varit borta från varandra sedan midsommar! det blev inget goodbye idag.. skönt!! det blir istället hejdå till alla på onsdag! -
Planen var att åka till ocean beach, men vi vände direkt när vi väl kom dit... dimmigt och kallt.,!! så vi åkte till en park och sedan hem till Isabel! jag hann även få träffa Elin och Isabelle ikväll!!!
Isabelle har även kommit tillbaka från Tahoe, så skönt att jag hinner träffa henne lite innan jag nu beger mig!
Jag får låta bilderna tala för sig själva, orkar inte lägga ner så mycket mer tid på detta inlägget..!

 

Isabel & Joakim- bilder från idag

Isabel & Jag! kommer sakna henne så mkt! 

I

 

Bilder från gungan i tiburon!

 

 

 

 

 

 

 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: