2012-07-08
 01:23:19

simtävling-

Idag är det exakt två veckor tills jag kommer stå på flygplatsen och säga hejdå till min värdfamilj! det kommer bli jobbigt men så är det tyvärr! Men detta betyder ju även att jag bara har 3,5 vecka kvar till Hawaii! som jag längtar till att få vara på Hawaii i 3 veckor, hoppas pengarna räckor!
jag var som sagt ledig hela denna veckan, så jag har försökt träffa mina kompisar så mycket som möjligt och hunnit med en massa! igår var jag med Sandra i parken och hennes värdbarn och på kvällen gick vi på bio och kollade på katy perry's film! 
Barnen hade sin "sista" simtävling idag innan champs, så jag åkte med familjen tidigt imorgse! de är så duktiga på att simma!
Snart kommer Camilla och Sandra hit- o då blir det paaaaarty inne i city! 
 
 
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: