2012-07-18
 18:57:29

Las Vegas levererar!

Redan tva dagar i vegas och jag borjar kanna av paniken over att jag snart ska saga hejda till mitt amerikanska liv. Vegas resan har varit super bra an sa lange och jag kanner mig alltid lika valkommen och hemma hos deras farmor och farfar.
Igar var jag med barnen samt farfarn pa circus circus och sedan pa new york new york, vi provade en massa karuseller och spelade en massa spel. Nar vi kom hem fran en lang och sliten dag hade farmorn lagat sin special taco, som vi alla mumsade i oss en massa tacos!
Idag ska J och farmor pa en fin restaurang medans jag och s ska pa fashionshow och luncha nagonstans. Vi kommer nog ga in pa lite olika hotell.
Jag njuter verkligen att fa vara med barnen,...alla tre sover i en tvamans sang- det blir lite trangt ibland med vi har det mysigt! ( maste bara namna att alla har var sin sang, men barnen vill sa garna sova med mig)... haha!
Nu ska vi snart sticka, hann precis skriva ett litet inlagg om vad som hander i oknen! Imorgon ska vi nog till en waterpark, det kan nog behovas eftersom temperaturen ligger runt 40 grader. 
 
oh forresten, for er som inte redan har sett det pa facebook... : jag har fatt mitt flyg hem till kobenhavn! jag landar som sagt d. 25 augusti kl 15:20!! kan inte fatta att jag bara har en manad kvar! men jag langtar sa till att fa traffa alla er darhemma!! puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: