2012-07-24
 10:19:06

Goodbye!!

I lördags sade jag hejdå till min underbara värdfamilj! Det är något av det jobbigaste jag någonsin har gjort och det kommer nog ta ett tag innan jag mår bra igen!
Jag har gråtit i floder och jag känner mig så tom!
Jag har nog inte riktigt heller förstått att mitt liv som au pair är över! för jag bor ju fortfarande kvar i huset och jag åker först till Hawaii nästa torsdag! 
Jag vill tacka min älskade värdfamilj för ett underbart år, och för alla fina stunder jag har haft tillsammans med dem! mitt år här i Kalifornien har fått mig till att växa och jag har fått så många nya fina vänner och mina värdbarn har blivit en stor del av mitt liv. Jag kommer aldrig sluta älska dem! 
Jag kan inte beskriva med ord hur mycket min värdfamilj betyder för mig och hur mycket de har gjort för att jag skulle ha det så bra som möjligt! Vi har varit på så många fina äventyr tillsammans och det är något jag aldrig kommer glömma! De är och kommer alltid att vara min "2:a" familj och jag längtar tills jag kan få träffa dem igen! Mitt år i California har varit helt underbart och jag sitter nu med tårar i ögonen när jag nu tänker på alla otroliga saker jag har fått uppleva och på hur många fina människor jag har träffat! hur ska jag kunna säga hejdå till fler?!!!! mitt hjärta kommer brista, men jag måste säga hejdå och det visste jag när jag kom hit... men aldrig trodde jag att det skulle vara så jobbigt och kräva så mycket energi från mig!!! min älskade familj från Sverige är där för mig och de ger mig styrkan så jag kan ta mig igenom denna jobbiga tiden!
 
.-. 
I söndags åkte jag, Anna och Elin spontant upp till mount tamalpais! vi åkte enda upp till toppen! det var verkligen så vackert och alla var helt tagna av hur "amazing" utsikten var över hela Marin!!
Vi åkte hem till mig efter "hikingen" och lagade tacos och kollade på film samtidigt som vi åt färska jordgubbar, blåbär och glass! 
Idag har jag städat i huset, tvättat barnens kläder och organiserat barnens leksaker för sista gången! 
Det kändes så konstigt att göra detta för allra sista gången, men nu ska jag snart börja på andra äventyr! jag försöker tänka positivt på hemresan och på alla nya grejer som jag ska få uppleva, men gud vad jag kommer sakna mina älskade värdbarn och mina vänner!
Ikväll var jag Anna, Danielle och Elin på cheesecake fac, sista gången för Anna, för på onsdag åker hon hem till Sverige! ännu en fin vän att säga hejdå till!! :( 
Efter cheesecake packade jag mina väskor, så jag kan börja skicka hem grejer! inte trodde jag att det skulle ta så lång tid och att jag hade SÅÅÅÅÅÅ mycket grejer! undrar hur jag ska få hem allt??!!!!!!! gaaaaah det kommer bli dyrt! hur ska man kunna packa ett år av sitt liv i två resväskor....!!! 
.-.
Nu ska jag nanna,......
 
Mount Tamalpais!
 
 
 
Lite hiking
 
Fina Anna!
 
 
 
 
 
utsikt över SF!
 
Mina fina tjejer! Elin och Anna!
 
 
 
 Tacokväll hos mig! 
 
 Packar för fullt!! detta är inte ens 1/2 av vad jag har!! 
 
Cheesecake Factory! Annisen!
 
Danielle & Jag!
 
 
Anna & Elin! 
 
 
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: