2012-01-13
 04:42:39

Välkommen Agnes!

Idag har Tinas bästa kompis Agnes kommit hit! - Välkommen!
Jag åkte med Tina till San Francisco airport för att hämta upp Agnes. Det var super kul att få se dem återförenas igen och många tårar blev det. Vi åkte även till vista point och tog lite fina bilder- sedan blev det jobb för mig enda tills sent på kvällen då mina värdföräldrar hade en dejt ikväll. Tycker faktiskt att de förtjänar det och det var kul att se dem så glada när de kom hem!
Igår kväll hämtade Elin upp mig efter jag hade slutat jobba, vi åkte iväg till Target och marshalls i Novato! Jag har länge sagt att jag absolut inte ska shoppa på länge... men tror ni inte då att jag hittar en massa träningsgejer! de var dock väldigt billiga men ändå! såå ja jag köpte allt som jag "behövde". Det blev ett par nya joggingskor, vikthandlar som man ska sätta runt handleden och sedan strumpor- det behöver man väl alltid, ellerhur?
Sedan när vi var klara med att shoppa, åkte vi hem till Elin och Isabelle kom dit lite senare! vi kollade på People's choice awards! alltid lika kul attv få träffa tjejerna!
Nu ska jag njuta av att vara ledig och förhoppningsvis hinna kolla på Bones!!
Tina & Agnes!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: