2012-01-24
 06:19:18

Roller skating

Igår var det dåligt väder, så vi "gänget" bestämde oss för att åka roller skates i Petaluma som ligger ungefär 45 min. från oss! Det var värsta "festen" där med discoljus och hög musik.
Man måste verkligen försöka hitta på något när vädret är så dåligt som det är, för det är lätt att man bara sitter inne och deppar!
Vi hade iaf några super roliga timmar på stället och jag försökte verkligen övervinna min skräck för att åka roller skates i och med att jag bröt armen när jag var liten! haha... konstigt att det fortfarande sitter i!
på kvällen åkte vi hem till mig och lagade tacos och hyrde en film - det är alltid lika trevligt det... vi kollade även på fotbollgame men tyvärr så förlorade 49ers mot giants ( san fran mot new york)
Mina värdbarn kom även ner och knackade på dörren och kom in med nybakade muffins till oss! sötnosar!
Nu kollar jag på en ny serie som heter Alcatraz- och som såklart är filmat här i Marin Area! det är hur kul som helst när man känner igen sig i serien!


ada

waah så grymt!!!


helene

Rock it ;)


Pamela S

Jag har också börjat kolla på den serien. Härligt att tänka sig att du går omkring på de gatorna :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: