2012-01-22
 19:46:17

Hawaii!

Jag har inte skrivit på länge och tänkte då ta denna möjligheten i akt till att skriva ner lite om veckans upplevelser! Jag har dock inte gjort så mycket annat i veckan än att jobba och slappa på kvällen. Det känns också som om att det är svårt att hitta på något nu i helgen då vädret är dåligt. Det regnar och stormar hela dagarna och man kan lätt säga att vintern har ankommit till Cali!- vi har haft super tur med vädret i år och har haft upp mot 22 grader, egentligen borde det har regnat från november/december till februari/ mars!  det är inte precis kallt nu, men det regnar och stormar som in i bomben.
jag kan egentligen inte skriva så mycket om veckan då jag knappt har gjort något, men jag har faktiskt träffat Carina och Carina på dagarna för att ta en sista fika med Carina 1 innan hon kommer avbröta sitt år här som au pair och åker hem till Tyskland. Så på fredagen åkte hon hem och hon var faktiskt jätte lycklig över att få åka tillbaka till sin familj.
Igår åkte jag till gymmet och körde ett stenhårt träningspass och åkte sedan till downtown San Rafael för att äta lunch med tjejerna... på kvällen jobbade jag och lagade hemmalagade pizza till barnen och mig! sedan kollade vi på film hela kvällen, så det kändes knappt som att jobba. I dag åker min värdmamma på businesstrip till Las Vegas och kommer då först hem på onsdag- så dvs. att jag har bilen nästan hela veckan! jiiha!
Nu är Hawaiiresan äntligen bokat! så vi åker iväg d. 19/2 - 26/2!!! som jag längtar!!! vi åker till Oahu!


Heleneq


Helene

Ihhh Endlig skatter, det var på tid at du opdaterede din blog altså:) mig der kigger hver dag for at se hvis du har skrevet noget hihi<3<3

elsker dig og savner sig rigtigt meget!



Lad det gå hurtigt så du kan komme hjem og kramme mig;)



<3


Anonym



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: