2012-01-05
 04:07:22

Födelsedag och Stina!

Nu är det ju ändå 4 dagar sedan jag fyllde år och jag har ännu inte berättat hur min värdfamilj firade mig!
Vi hade som sagt en galen nyårs natt i limon och jag sov såklart ut och vaknade runt 10 på morgonen! men jag var faktiskt ensam till kl 5 på dagen! runt 4-5 hörde jag några röster utanför mitt fönster och utanför stod mina fina vänner; Isabelle och Tina och sjöng för mig! gullesnuttar! det gjorde mig jätte glad! sedan ringde mina värdföräldrar och frågade om vi var redo för middag.. så vi åkte till ett mexikansk ställe och firade min födelsedag! min värdpappa höll tal- jätte gulligt! så rörd jag blev!! jag fick rosor och 100 dollar av min värdfamilj och ett jätte fint halsband av Tina och Isabelle! sedan efter vi var klara med att äta släcktes ljusen ner och in kom servitrisen med en tårta och alla började sjunga! det var en prinsesstårta med : Happy Birthday Sarah! åååh så gulliga! det var faktiskt en jätte mysig kväll men kanske inte den bästa födelsedagen-. saknade min fina familj! det kändes också konstigt att fira sin 20-årsdag utan sin familj.
Dagen efter kom hela svenska gänget: Tina, Isabelle och Elin! som jag har saknat att hänga med alla dessa tjejerna! de gör mig alltid lika lycklig! vi pratade och kollade på solsidan!
I går kom även min värdfamiljs förra au pair hit! STINA! barnen blev super glada även om deras mormor och morfar samt morbror lämnade landet!
Jag och stina tog barnen på bio och såg Alvin and the chipmunks! haha som de älskade filmen, de fick även läsk och popcorn! hahah det är inte ofta det! :D
idag när jag var ledig på dagen åkte jag och Stina till ett "hemligt" ställe och jag var verkligen helt tagen av hur vackert det var! det ligger i tiburon uppe på en kulle! stället har en gunga och utsikt över marin area ( golden gate, san fran, richmond bridge) och mycket mer! helt fantastiskt!!
Hon var även och fixade sin tatuering idag haha sjukt kul!
Det har faktiskt varit super mysigt att ha henne här! vi ses i Sverige igen! ;)
d. 2 januari åkte jag med min värdfamilj till point reyes
utsiktsplatsen!
'
The golden gate!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: