2012-01-30
 04:16:26

Fishermans wharf

Nu har jag precis kommit hem från fishermans wharf i San Fran... och kan helt enkelt säga att jag mår SKIT!! min rygg är helt förstörd och jag har så j*vla ont!
Jag vaknade upp runt 7 imorse och började då känna av en konstig känsla i ländryggen men valde ändå att sticka till gymmet och köra ett zumbapass samt lite styrka m.m... och det gick verkligen hur bra som helst, men det blev typ bara värre och värre ! så nu ligger jag i min säng och ska försöka hitta en ställning som jag klarar av! usch.. nog snack om ryggsmärtor!
Jag vet att jag knappt har skrivit något denna veckan, men har varit så upptagen av att läsa och har typ fastnat för det! jeg kan dock berätta att jag hade bilen måndag- onsdag... och då blev det många pass på gymmet och lite utflikter på dagarna! jag var även simtränare för s och J i onsdags och skrek ganska mycket på dem när de simmade i poolen!! hihihi... J sade; " You're killing me Sarah, honestly I can't feel my legs anymore" hahaha usch så hemsk jag är ;) hihi men de behöver verkligen träningen!! men sedan på kvällen var hon hur glad som helst! Jag har även fått en bättre kontakt med hela familjen, jag har börjat att äta mer med dem på kvällarna och stannar ibland uppe med dem även om jag inte jobbar, vilket barnen älskar! J frågade även mig idag om jag inte kunde stanna uppe med henne och bara prata! gullunge!!
I torsdags gick jag och Tina på en hike här i San Rafael, det var super fint väder och vi hade en kämpig väg upp till toppen av berget! vi har haft tur med vädret för tiden och temperaturen ligger runt 20 grader, klaga ska jag inte!
I fredags var jag inne i San Francisco med Tina för att träffa upp Hanna, Isabel och Isabel's kille som har kommit enda hit från Sverige.. så det blev en fin middag med ett "fint" sällskap ;)
igår hade Isabelle från Marin County en mysig middag hemma hos sig, hon hade lagat pizza och en super god sallad och såklart en mumsig kladdkaka till efterrätt! duktiga hon!!!
I lördags kom J ned och knackade på dörren och frågade om jag ville äta frukost med familjen, de hade fixat scramble eggs, bacon oh fruktsallad... så det gjorde jag, ibland kan det vara lite stelt när man sitter med familjen, för man har inte alltid så mycket gemensamt att prata om och det blir då bara enkla konversationer som snabbt leder till ett slut efter några få minuter!
Nu ska jag sova och förhåbningsvis blir min rygg bättre i veckan, annars får jag väl uppsöka en doktor!
Bilder från hiken!


Helene

Hvor dejligt skatter!



Bliver helt jalou...;)



Savner vores lange turer:)





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: