2012-01-31
 03:25:16

En nerv i kläm!

Det har varit en brutal natt, dag och allt i allt timmar! Jag började få stickande smärtor från ländryggen och ned längs vänstra benet igår och det har typ bara gått nerför!
Natten var inte särskilt "skön" och jag vaknade konstant för att kolla på klockan i hopp om att det snart var dags för mig att vakna... men nä icke nej... max två-tre timmar har jag sovit pga de starka smärtor som pinade mig hela natten! Jag har svårt för att sitta, kan verkligen inte böja mig och att röra mina armar känns som om att någon stickar en kniv in i ryggen på mig. Så när min värdpappa kom hem efter jobbet stod jag och pratade med honom och skulle då försöka sätta mig på golvet! Jag grät så himla mycket framför honom och skämdes faktiskt över att jag inte kunde hålla tillbaka tårarna! han blev helt chockad och ringde sin läkare! en timme efter satt vi inne i väntrummet och väntade på att min läkare skulle kalla in mig! Det visade sig att smärtan beror på en nerv som sitter klämt mellan en stor svullen muskel, först trodde de att jag hade fått diskbråck... då blev jag livrädd och tänkte direkt på att jag var tvungen att packa min väska och åka tillbaka till  Sverige! men som tur det, så är det något som kan försvinna! Jag har fått en jätte stark medicin som typ gör att jag kommer känna mig drogad och dåsig .. och som såklart ska hjälpa mig att sova igenom utan att vakna av alla smärtor! sedan får jag smärtstillande tabletter som jag ska ta på dagarna och heat patches som det heter här.... som ska värma upp min rygg och mjuka upp musklarna.


helene

God bedring :)


Sandra & Filippa

Krya på dig Sarah, hoppas det snart blir bättre! Vi saknar dig här hemma :)


hanna

Vad skönt att du fått veta vad felet är och att dom har gett dig medicin! Krya på dig ♥



PUBLICERAT: 2012-02-04, 03:05:47 | URL: http://hannabalkefors.blogspot.com
helene

Håber du har det bedre, men husk at opdatere lidt oftere;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: