2012-01-17
 03:12:46

Ännu en helg är förbi!

I lördags hjälpte jag till med att diska och plocka fram mat bl.a vid en babyshower! så jag och Isabelle åkte dit lördag morgon! gud vilket fint hus, det var verkligen hur stort som helst och det hade utsikt över bergen! Här finns så många rika människor i USA!! och husen är krydd!
efter vi var klara med att jobba åkte vi till point Reyes för att träffa de andra tjejerna! där var dock så många turister att de var tvunga att stänga av vägen till the lighthouse, men det gick dock bussar från drake beach! men Isabelle och Elin var tvungna att jobba på kvällen så vi hann aldrig med det! vi stannade kvar på drake beach tog lite bilder, drack varm choklad och höll utkik efter valar.
På söndagen körde vi till det "hemliga" stället med gungan och vi fotade som galningar! sedan fikade vi vid hamnen i Tiburon! på kvällen åkte vi hem till Isabelle och åt middag, Elin hade även bakat kladdkaka!
Idag har jag vilat för det mesta och jag har fått sova länge! i dag är det även  Martin Luther king Jrs. day! så jag har typ varit ledig! det enda jobb som jag har gjort är att vara J's simtränare! men det kallar jag typ inte för att jobba! jag fick ju även möjlighet för att simma själv!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: