2012-02-15
 19:37:49

valentine's day!

Igår var det ju valentine's day! och jag blev faktiskt helt överraskad över att min värdfamilj hade köpt choklad och ett kort till mig, dessutom hade jag inte en enda tanke på denna dagen.. så jag skämdes när jag fick detta och inte hade något att ge tillbaka!
Igår hade jag även bilen hela dagen, så jag åkte till gymmet, körde ett zumbapass och simmade utomhus i det fina vädret i över en timme. Efter barnen hade slutat åkte vi alla tre till poolen och simmade - vi lekte dock mest denna gången! när vi väl var hemma igen och kom innanför dörren började min värdpappa säga till mig att jag skulle gå ned i garaget för att han trodde att barnen hade glömt sina lunchboxar i bilen.. så jag sprang ner dit och letade, men hittade såklart inga lunchboxar men dock en massa skräp från barnen... så jag plockade upp detta och gick tålmodigt upp till familjen igen. Jag hörde barnen inne i köket och gick dit... och fram kom de med en chokladask och ett jätte fint kort! åååh sååå gulliga! min värdpappa hade varit och handlat detta!
på kvällen åt vi alla en supergod middag och efter det fick vi efterrätt! - hjärtformad kaka!
på kvällen åkte jag hem till Isabelle! och träffade mina fina tjejer! vi kollade även på Breaking Dawn som precis har kommit ut på dvd.


Helene

Opdater så din blogg;) vi vill se hawaiibilleder<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: