2012-02-11
 02:09:46

Sol!

Igår var det hur varmt som helst i San Rafael och jag spenderade min efterdag ute på balkongen!
Lyssnade på musik, solade och åt fruktsallad!
Dagarna flyger iväg och snart är det dags för att åka till HAAAWAAAIII!
Jag tänkte egentligen på att jag nästan aldrig skriver hur mina dagar ser ut när jag är med barnen! Jag skriver inte särskilt mycket om barnen då jag tycker att mina dagar ser ungefär likadana ut!
men såhär ser mina dagar ut på ett ungefär:
  • upp kl 5:30 - lägger mig i soffan..
  • kl 7 "vaknar" - börjar min dag
  • 7- jag går upp och lagar frukost samt lunchbox till barnen
  • 7:30 väcker barnen
  • 7:40 äter frukost
  • sedan tar de kläder på, borstar tänderna och bäddar sängarna. ( jag städer lite)
  • kl 8:20 går vi hemifrån ( skolan börjar kl 8:45)
  • jag är hemma igen runt 9, sedan går jag upp och städar, ibland tvättar även jag!
  • är typ klar någon gång mellan 10-11:30
  • kl 14:50 går jag till skolan för att hämta upp barnen.. stannar ibland kvar för att låta barnen leka av sig lite
  • När vi kommer hem börjar barnen med sina läxor ( och jag fixar snacks till dem) - jag brukar vara off runt 17, beroende på när min värdpappa är hemma!


Helene

MUMS!;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: