2012-02-07
 05:42:41

måndag - men fortfarande helg?

jag har haft en toppen dag! har sovit till nio i och med att min värdfamilj är i Vegas! - sedan gick jag upp och städade lite! Hann även skypa lite med mamma och Helene! vi måste ha skypedejt snart igen!!!!! saknar er.
Runt elva kom fina Tina hit, vi kollade på film och hade helt enkelt bara en mysig slappedag.. sedan lagade vi smoothie och mannagrynsgröt.
När Tina stack gick jag ut till brevlådan och hittade ett litet brev till mig från MORMOR<3 ååååh jag blev så glad att tårarna rann. Det doftade så gott och jag satt typ med det i handen i en timme'! jag saknar dig mormie!
ikväll lagade jag en middag till mig själv, vilket jag inte har gjort på hur länge som helst, sedan kollade jag på Bring it on! Det har varit jätte skönt att ha huset för sig själv!
Jag älskar dig!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: