2012-02-06
 07:28:03

Heeeeelg och Super Bowl!!

Usch så dålig jag har blivit på att uppdatera min blogg... jaa jag vet! men tänkte faktiskt ta tag i det igen!
i Fredags fick jag reda på att min värdfamilj tänkte åka till Vegas över helgen och förväntas först komma hem igen måndag kväll= hela huset för mig själv!
i lördags åkte jag med mina fina vänner in till San Francisco, vi började med att åka till de kända husen, de så kallade.. Painted ladies och gick runt där i parken. Vi träffade även en svensk/norsk tjej som precis har flyttat till SF hos sina föräldrar, så hon kommer bo här i ett tag. När vi väl var nöjda med att ha sett husen åkte vi vidare till fishermans wharf och åt på hard rock cafe vi var allt i allt 10 svenska tjejer! sedan åkte vi till en strand med utsikt över golden gate och marin county! det var tydligen någon träff där med massa unga människor!- så vi satte oss vid danska flaggan! haha... det var dock mest svenskar och amerikanare... men det var kul att få träffa lite nytt folk.
på kvällen åkte vi hem till Isabelle och hade sushikväll!
Idag är det SUPEEEEEER BOWL! vilket innebär fest i hela Amerika och särskilt inne i San Fran! vi blev bjudna på en "privat" fest inne i stan och kollade då på super bowl med alla dem! en amerikanare frågade hela tiden oss om vi förstod spelet'! haha så varje gång de kastade bollen, fick touchdown eller kastade sig över varandra skulle han glatt förkara reglerna för oss.. haha det var såå kul att få uppleva denna amerikanska traditionen! folk är galna i denna staden haha,... !
Nu ska jag fortsätta min helg... ledig måndag också ju ;) inte dåligt!
imorgon ska jag försöka mig på att simma igen, hoppas ryggen håller till det!
om två veckor flyger jag till Hawaii............... !!!!!!!
PAINTED LADIES
Tina
DENMARK... JIIHAA!
Sushikväll med mina tjejer!<3
SUPER BOOOOOOWL!


Marie Hansson

Hej älskade Sarah!

Jättefina bilder på bloggen, jag saknar dig jättemycket, ska vi snart skypa?/ KRAM Mamma



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: