2012-04-29
 03:55:53

sommaren är tillbaka!

30 grader och strålande sol, vad mer kan jag önska mig?
Jag vaknade runt 8 och begav mig sedan till San Rafael high school, då mina värdbarn hade simtävling där! hann precis se dem simma sitt första lopp innan jag var tvungen att bege mig till min artclass!
Jag hade min artclass från 10 till 13 och satt och ritade samt målade av en tulpan, min blev dock inte särskilt lyckad så jag kommer inte lägga ut någon bild!
Efter klassen körde jag till postkontoret för att hämta upp mitt brev med mitt nya svenska bankkort och såklart har dem slarvat bort det.... så nu får jag beställa ett nytt jävla kort!! jag blev så arg och gick direkt ut till bilen och skrek allt vad jag kunde! hur faaan kan man slarva bort posten på en dag? jag som hade tänkt boka min vega resa i veckan... nej det blir nog inte riktigt av!
Jag körde sedan till poolen för att lugna ned mig och jag hittade snabbt mig själv igen! Magali och Carina kom även dit och runt 16 gick jag in till gymmet och körde ett hårt och svettigt träningspass!
J kompisar har även börjat fästa sig vid mig och blev jätte ledsna när de fick reda på att jag bara har tre månader kvar. J sade även stolt till dem att det kändes som om att jag var hennes syster! ååh gumman!!
Nu ska jag iväg på middag för att fira Carina's 20 årsdag! OCH imorgon ska jag till six flags!!
Simtävling! åh barnen var jätte duktiga och kom stolt fram till mig efter loppet!
Poolhäng!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: