2012-04-19
 19:00:59

semester o pengar!

Det är så jobbigt att försöka få pengarna till att räcka! och ni undrar säkert varför rubriken var pengar på förra inlägg.. och anledningen till detta är att jag har lite smått panik över hur jag ska få pengarna till att räcka till alla resor och helger'! vi får 200 dollar i veckan vilket är ungefär 1400 kr, man tycker att det borde räcka långt, men icke nej.. du träffar dina kompisar på helgerna och även på kvällarna i vardagen och det är klart att du använder pengar när du träffas!
Jag har som sagt bara 13 jobbveckor, men 14 innan jag åker till Hawaii! Och jag får absolut inte shoppa eller använda pengar på onödiga saker!
På söndag ska jag med Isabel till ALCATRAZ! och det är verkligen något som jag ser fram emot!
-I-
Att göra innan jag åker hem!
  • Miami
  • yosemite
  • Grand Canyon
  • Las Vegas
  • Alcatraz
  • festival i SF
  • Roadtrip till L.A/ Santa Ba. eller Santa Cruz!
  • Six Flags- kanske simma med delfiner!
  • Hawaii!
ååh det kommer kosta en del! men nu ska jag njuta innan jag kommer tillbaka på svensk mark!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: