2012-04-18
 05:43:40

pengar......

Idag har jag skypat lite med mammi o pappsen! det var ett tag det.. det blev lite snabbt, men det var ändå skönt att höra deras röster igen!
Jag har varit så seg idag och har knappt orkat röra på mig, men Sara kom hit och tvang mig ut på en liten hike i San Rafael! det hjälpte faktiskt och jag fick snabbt energin tillbaka! efter hiken åkte vi till hamnen och tog var sin kaffe! Det var kul att träffa henne igen.. det var ett tag sedan!
Jag började jobba runt tre och gick då till skolan för att hämts barnen.. glada var dem inte och lyssnade gjorde de heller inte särskilt bra idag, men de är alltid roliga att vara med! synd att de dock har så mycket läxor! längtar så tills sommaren... då kan vi njuta mer tillsammans.. det känns mest som om att jag  tjatar på dem för att de ska hinna göra deras läxor innan simningen!
J hade softball game idag så jag fick gå med S till simningen, jag satte mig ned och efter 5 min kommer s fram till mig och är helt genomblöt! jag bara.... vad har hänt!!! : o han bara "jag ramlade i, eller någon kanske puttade i mig"! jag bara men lilla vän-- jag såg att du slängde i dig! haha... jag har ögon i nacken du ;)
Sedan när jag sitter o kollar på S simma börjar någon plötsligt prata med mig... Det första hon säger: är du au pair? jag svarde såklart ja och det visade sig då att hon också är en au pair! hon är från Brazil och har snart varit här i två år! jag trodde ärligt talat att hon var mamma till barnen som satt bredvid henne! vi satt och pratade under simpasset! tiden gick även fort på det viset!
utsikten från min lilla lägenhet
twin peaks från i söndags
´
Blomman som jag, Elin, Tina och Isabelle gav till Matilda!
Fina tjejer! alla swede! syns det eller?? ( på Matildas avskedsfest)
Det var helt stopp i trafiken in till SF imorgse! barnen och jag går alltid på bron över motorvägen på väg till skolan!
Sara o jag på en liten hike!
Sara o jag bestämde oss sedan för att sätta oss vid hamnen... för att kunna se vattnet, men nej tror ni då inte att denna bilen ställer sig precis där vi sitter... och vi ser inget annat än american lager! haha som vi skrattade!!
På S's simning idag! härligt väder.. runt 22 grader! jag njuter verkligen av vädret i cali, vad mer kan man säga??


helene

Dejligt med update men overskriften, Hvad har den. Med texten haha love u



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: