2012-04-10
 02:31:37

Påskhelg!

åHH som jag har njutit av att vara ledig i fyra dagar!
I lördags hade jag min klass med fina Tina ( har inte träffat henne på hur länge som helst) som jag saknat henne! - watercolor! jag fick mig en chock när jag kom dit! det första vi ser när vi öppnar dörren är ett gäng fullt med gamla människor.. vissa så koncentrerade att de skakade och andra så upptagna med att ha kvar " sin" stol och såklart samma plats! inte ska vi unga människor komma hit och ta deras plats ifrån dem! haha... usch jag tänkte först - vilka jävla kärringar! men efter en halvtimme var de hur gulliga som helst och hjälpte oss igennom lektionen! Nu ska vi dock bara ta oss till en affär och köpa vattenfärg!
Direkt efter lektionen åkte jag till SF för att träffa min fina Isabel! vi tog oss direkt till twin peaks och tog en massa roliga bilder! vi hade det hur bra som helst! hon är en av mina bästa vänner här i USA o hon betyder så mycket för mig!
Vi valde att gå hela vägen hem från Castro- vilket iofs var ganska skönt, men dock en massa branta backar- så vi fick oss ett litet träningspass innan middagen!
På kvällen åt vi på en italiensk restaurang och sedan gick vi till wholefoods och köpte med oss en brownie och lite ben & jerry's och såklart en flaska vin!
'-
I söndags bjöd Isabel's värdfamilj in mig och henne på en påsk brunch! de hade bjudit in vänner och familj! Det var jätte kul att få vara med på detta och jag kände mig inte lika ensam då! så nu kan jag iaf säga att jag har firat easter i USA! efter brunchen åkte vi till baker beach i sf för att träffa Isabelle's och Tina's mammor! ååh jag har verkligen längtat så till att få träffa dem! vi alla delar med oss en massa hemmifrån och jag har såklart hört hur mycket som helst om dem, så det var jätte kul att få träffa alla!
När vinden började bita i, valde Tina och Isabelle samt föräldrar att bege sig hemåt, jag och Isabele begav oss därimot ned mot union square och åt en jätte god middag på cheesecake factory'! sedan när klockan slog 7 valde jag att åka hem! det har varit en såå mysig helg!
- jag har knappt jobbat idag då min värdpappa har varit hemma! det blev dock mest att tvätta barnens kläder! så jag har typ varit ledig i fyra dagar!
Isabelle o Isabelle's mamma med hennes man, Tina + mamma och Isabel!
Baker beach!
Tina med sin söta mamma!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: