2012-04-03
 03:23:04

Jobbigt läge!

usch det är så mycket som måste fixas i och med att alla mina kort är stulna!
Jag har använt flera timmar på att ringa runt och har även gått ned till banken!
Jag har iaf snart fixat allt! det blir dock först ett nytt svensk körkort när jag är tillbaka på svensk mark! I morgon kommer jag åka till DMV och fixa mitt california körkort och skicka in alla papper till credit skydd! - fraud alert för att ingen ska kunna öppna ett nytt konto i mitt namn!
Jag känner ändå att jag har mer koll på läget i dag än vad jag hade i går och jag har även fått ett nytt kort från min amerikanska bank, så det känns lite bättre! Jag ringde även Boston kontoret idag och får snart hemskickat mina försäkringskort igen! Jag längtar tills jag kan köpa en ny plånbok och fylla den med alla mina kort, för just nu känner jag mig naken! Det största problemet just nu är att jag har svårt att få tag på ett nytt svensk kort då jag bor i USA, men det fixar sig- hoppas jag!
NU kan jag andas ut igen! som sagt detta är bara döda saker! det är dock lite läskigt att någon annan bär runt på mina ID kort!
I morgon ska jag testa på tennis på college of marin! hoppas att det är något för mig.- Jag gick dock på Tennis när jag var liten, men det är ändå några år sedan jag sist hade ett tennisrack i min hand!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: