2012-04-20
 06:45:41

I LOVE YOU!

Det har verkligen varit en busy dag, men även helt underbar!
Ena dagen är allt skit och andra allt toppen! Dagarna flyger iväg och jag känner att tiden rinner ur mina händer och jag ser alla minnen försvinna! Det är som om jag lever i en bubbla, en falsk men härlig värld i paradiset! Jag har som sagt bara 14 veckor kvar tills min resemånad börjar! och jag börjar ärlig talat få lite panik över att jag snart ska lämna mina värdbarn och mitt amerikanska liv! Jag älskar mitt privatliv här i USA och "resan" hit har gjort mig så mycket starkare och självständig! jag kan ju ärligt säga att jag har ändrat mig, men bara till det bättre!
Min fina Tina (ååh älskar verkligen att hänga med den go'a tjejen) hämtade upp mig i morgse, sedan drog vi ner till downtown San Rafael för att handla lite watercolor grejer till vår klass på lördag.. sedan tog vi en liten fika på ett cafe! Det har som sagt varit en väldig varm vecka och fortsätter bara att bli varmare och varmare för varje dag. Idag har vi haft 25 grader och imorgon väntas det upp mot 30! ååh sommaren har kommit hit... så jag och Tina lade oss ute på min balkong och solade lite! sedan lagade vi en lätt lunch tillsammans och begav oss så smått tillbaka till våra jobb!
Jag började jobba klockan 3- som vanligt, hämtade upp J med kompis, drog hem, fixade snacks och sedan iväg med S till simning! kl 6:30 hade J hand chime föreställning på skolan så jag, S samt värdpappa drog dit! vi var först hemma 20:45 på kvällen... alla trötta efter en lång dag'!
-II- nu kommer jag till det som jag egentligen ville ha sagt! När alla var klara med att äta började jag så smått packa ihop mina grejer för att gå ned o lägga mig och när jag då säger godnatt säger J " I LOVE YOU - see you tomorrow" Det är första gången min underbara, älskade J har sagt I LOVE U! jag blev helt stum, men hann såklart säga I LOVE YOU tillbaka! åååh mitt hjärta smälter, aldrig trodde jag att jag skulle komma henne så nära och älska ett barn så mycket! Nu ska jag sova efter en lång dag och imorgon är det fredag!!
GODNATT!
5ft graders performance!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: