2012-04-07
 00:35:20

Glad påsk!

Igår fick jag reda på att min fina värdfamilj ska åka till L.A över påsken- och kanske stanna till och med måndag. De frågade även om jag ville med, men jag har gjort så många planer för denna helgen, så jag tackade snällt nej! har även varit i L.A så många gånger, så jag känner inte precis att jag måste åka dit! Innerst inne ville jag väl helst med dem, men jag kan inte skippa ännu en klass. Jag har signat in för watercolor på college of marin och kommer gå på lördagar tom. d. 19 maj! det ska bli jätte roligt att måla igen! saknar bildlektionerna med härlige Rolf och såklart mina underbara tjejer!- Sandy, Elinor och Pamela!
I går kom Magali och hämtade upp mig, sedan tog vi en fika på ett jätte mysigt ställe i San Rafael! de stänger 11:30 varje dag, så där kommer vi lätt hänga igen! jag fick även pratat lite med min värdpappa innan Magali ringde på dörren! Han känns som en pappa för mig!
Jag har som sagt varit utan mobil i en vecka och det har varit ganska jobbigt! så idag fick jag en korg med godis och en mobil! ååh min älskade värdfamilj! jag blev så glad!! nu ska jag mumsa i mig lite påskgodis och kolla på min nya telefon'! denna kan lite mer än förra- så nu kan jag uppdatera lättare på min blogg!
Jag har hela huset för mig själv denna helgen, så jag kommer nog försöka få hit lite folk ikväll- äta lite middag och kolla på film! I morgon kommer jag åka in till SF för att träffa Isabel- om vädret håller kommer vi nog åka till twin peaks och golden gate park för en picknick! ååh livet är underbart!! men det är verkligen hur sjukt som helst hur allt går upp och ner! så nu börjar jag känna mig lycklig igen, även utan min plånbok!
Idag vaknade jag av att min värdmamma knackade på, hon hade dagen innan sagt att jag kunde vara ledig. Men hon behövde lite hjälp med att handla! så jag åkte iväg och handlade lite mat... det var såå skönt att vakna 7:30! det har jag inte gjort på ett tag! aoop jag åkte då iväg och handlade och när jag kom hem var barnen vakna så jag gav dem varsin chokladkanin och ett stort kram! J var jätte ledsen över att jag inte skulle åka med dem till L.A! min fina J! Barnen betyder så mycket för mig! och det gör så ont i hjärtat att tänka på att jag snart ska lämna dem!
Nu ska jag snart iväg på en liten hike! tänkte ta med min mobil och fota lite! sedan kommer jag lägga ut dem på bloggen!
ååh det känns verkligen som sommar nu.. eller iaf vår! härligt!! nu ska jag njuta av det fina vädret och av att vara ledig på en fredag!
Bilder från förra helgen...  norsk tjej; Emelie, Sara och Ellinor!
Vi åt även en super god glass i san fran!- sönsdags- fina Sara!
Igår kom även Sara hit med sin lilla bebe! lilla Noah! ååh hon är hur söt som helst och väldigt lätt!
Glad Påsk Sarah- från min värdfamilj!!!!


Marie Hansson

Glad påsk min älskling va rädd om dig, saknar dig jättemycket/ KRAM mamma



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: