2012-04-26
 06:07:31

...

Har egentligen inte så mycket att skriva om, men känner väl ändå att jag borde berätta lite om hur mina dagar ser ut!
Det var ju som sagt väldigt fint väder i helgen samt förra veckan och idag var det väl hyfsat iaf när solen kom fram ( då var det ca 24 grader). Jag har jobbat väldigt mycket för tiden, men borde inte klaga i och med att jag alltid jobbar så lite som jag gör!
jag har varit på båda barnens simlektioner hela veckan.. jag älskar dock allt som har med simning o göra, så klaga kan jag definitivt inte! barnens tävlingsäsong börjar på lördag och jag kommer även ställa upp som volentär!
Vädret har tyvärr blivit sämre igen mot kvällen och det väntas mer höstväder mot helgen... jag får väl stå ut någon månad till, för sedan har de lovat ( eller rättare sagt): brukar det aldrig regna från maj till oktober här i "sunny" cali!
Imorgon kommer jag träffa finisen Tina! - det ska bli kul att äntligen hitta på något annat utöver att jobba!
-II-
Här kommer en liten bild från L.A i november! gud vad tiden går fort!,.... snart 6 månader sen! saknar att resa, men snart bär det av mort VEGAS baby!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: