2012-04-02
 06:28:11

biiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip!

förlåt för överskriften men jag har så många känslor som jag egentligen bara vill få skrika ut, men i och med att jag inte är hemma i Sverige har jag inte möjlighet att skrika ut och visa mina känslor på samma sätt! Det känns som någon slår mig hårt i bröstet och jag får svårare och svårare för att andas!
Jag är både ledsen, frustrerad och så himla arg på den personen som tog sina skitiga och äckliga händer och stoppade ned dem i min väska! jag hatar denna personen som stjäl och förstör andra folks liv! jag har så mycket hat mot denna personen och jag önskar såklart att han/hon får straff för detta.
Mina nävar är hårt knutna och jag är så jävla förbannad! jag exploderar snart av ilska och besvikelse. Jag förstår mig ärligt talat inte på personer som denna, personer som vågar lägga sina äckliga och fula händer i andras människors privatliv! hur kan man stjäla och sedan gå stolt därifrån utan att skämmas till döds!
Jag hoppas att du får straffas så himla hårt för detta och särskilt att du kommer lida för alla onda saker som du har gjort!
Jag har gråtit mig sjävl till sömn sedan den kvällen det hände och det kommer nog hända ett bra tag till, du har förstört mig och handlingen som du utförde har inte bara drabbat mig men även mina vänner, familj och folk i min omkrets! du förstör för alla andra och vad fan får du för detta?? Du hann ta ut freaking 1 dollar på en parkeringsplats, var det det värt?? du ringde från min telefon och nu vill du ha att jag ska ta tillbaka den... usch då var den för ful för dig?!!! du är ett jävla skämt och jag hoppas att du kommer få ett så himla hårt liv i fängelset!
usch denna personen är inte ens värd att skriva om!
Det finns egentligen så mycket mer värdfullt att skriva om! särskilt livet! Jag är ledsen för detta ( döda saker) när någon blir ledsen över att ha förlorat sin pappa! jag hoppas ändå att ni förstår, men det är ingenting i förhållande till detta!
Jag skäms då jag har valt att lägga mina första ord på att skriva om min ilska och min sorg! men ni därhemma ska veta att jag tänker på er för varje sekund.. det går verkligen inte en enda dag då jag inte tänker på er!. Jag beklagar er förlust och sänder massor med varma tankar till er. Jag vet att livet är som tuffast nu, men ni kommer klara er, det måste ni! Jag älskar er!

- R.I.P! -



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: