2011-09-10
 02:25:16

Trött på gnäll

Ibland kan jag bli så irriterad över att folk ska gnälla över små saker! vad f*n är det för mening med det? Så jag känner verkligen att mitt humör går upp och ned hela tiden!
Just nu sitter jag i soffan, har precis slutat så känner egentligen bara för att sticka till gymmet och köra ett spinningpass, men har tyvärr ingen bil hemma! men hoppas ändå att jag hinner åka dit innan de stänger.
Idag överraskade Tina mig! jag satt på mitt rum och plötsligt knackade någon på dörren. Hahah SÅ GULLIGT av henne, hon tog även med lite lunch!
sedan gjorde jag klart mina Pizzabullar- de blev faktiskt jättegoda.
På söndag ska alla au pairer i området på Scavanger Hunt i San Francisco så det ska bli kul!
hoppas alla ni hemma har det bra!


tolf. :D

ååååååh vad söt du är! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: